TIPS αποκατάστασης μετά το μαραθώνιο

Η ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΥΓΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ

Μετά τον αγώνα, είναι φυσικό να έχουμε χάσει αρκετά υγρά. Για αυτόν τον λόγο, οφείλουμε να τα αναπληρώσουμε χωρίς να βιαστούμε. Καλό θα ήταν μόλις τελειώσουμε τον αγώνα να έχουμε ενεργειακά ποτά και πλούσια σε πρωτεΐνη όπου συμβάλλουν στην θεραπεία των μυών.

Μετά τον αγώνα, καλό είναι να κάνουμε ένα ζεστό μπάνιο όπου έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Πρέπει να είναι χλιαρό με έμφαση στα πόδια και τη μέση.

Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Το απόγευμα μετά τον αγώνα πρέπει να φάμε, να πιούμε και να κάνουμε μπάνιο ξανά ,ώστε να χαλαρώσουν οι μύες του σώματος μας. Μία καλή ένδειξη ότι ο οργανισμός επανέρχεται στα φυσιολογικά, είναι όταν τα υγρά που φεύγουν από το σώμα, αλλάζουν χρώμα δηλαδή το έντονο κίτρινο, ξεθωριάζει. Σημαντικό είναι να ακούσουμε το σώμα μας και να χαλαρώσουμε, να μη βάλουμε υποχρεώσεις και να ξεκουραστούμε, γιατί το αξίζουμε.

Τέλος, σημαντική υπενθύμιση είναι ένας πολύωρος ύπνος.

ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Μετά τον αγώνα του μαραθωνίου δρόμου οφείλουμε να βρούμε τρόπους, να ανακτήσουμε δυνάμεις. Το κολύμπι ενδεχομένως και η χαμηλή έντασης ποδηλασία είναι μία καλή αρχή, σε συνδυασμό με μάλαξη και καθημερινές διατάσεις.

Δείτε Περισσότερα Άρθρα

Χονδροπάθεια της Επιγονατίδας

Τί είναι η Χονδροπάθεια της Επιγονατίδας; Η χονδροπάθεια ή αλλιως χονδρομαλάκυνση της επιγονατίδας είναι μια κοινή πάθηση που επηρεάζει το

Ανάλυση Τρεξίματος

Ανάλυση Τρεξίματος Η ανάλυση τρεξίματος ενός δρομέα αφορά τη διερεύνηση και την αξιολόγηση του τρόπου που κάποιος τρέχει. Αυτό μπορεί

Αγκυλοποιητική Σπονδυλαρθροπάθεια

Αγκυλοποιητική Σπονδυλαρθροπάθεια Η αγκυλοποιητική σπονδυλαρθροπάθεια, γνωστή και ως αγκυλωτική σπονδυλίτιδα, είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος που επηρεάζει κυρίως τις αρθρώσεις

Καλάθι αγορών
Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε για να δείτε τα προϊόντα που αναζητάτε.